Klantenservice

Welkom bij de online klantenservice van Bierkoel. Hieronder vind je informatie over uiteenlopende onderwerpen. Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder!

Hoe maak ik een account aan?

U kunt eenvoudig een account registreren op onze website. Dit kunt u op meerdere manieren doen. U kunt een account aanmaken via de knop “Mijn account” bovenaan de website en een andere manier is bij het afrekenen van uw bestelling.

Hoe kan ik mijn accountinstellingen wijzigen?

U kunt uw accountinstellingen gemakkelijk aanpassen op de pagina “mijn account”. Om uw instellingen aan te kunnen passen, dient u wel te zijn ingelogd op de website.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Bedankt voor uw interesse in onze nieuwsbrief. U kunt zich zeer eenvoudig aanmelden voor onze nieuwsbrief onderaan de pagina.

Waar vind ik mijn factuur?

Wij sturen iedere factuur per e-mail naar u toe zodra deze worden aangemaakt. Daarnaast vindt u iedere factuur ook terug op uw persoonlijke “mijn account” pagina.

Komt u er niet uit, of heeft u nog vragen over uw factuur? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u dan graag verder!

Vragen, opmerkingen of een klacht?

Heeft u vragen of opmerkingen over onze diensten? Bent u ontevreden? Laat het ons alstublieft weten. U kunt contact met ons opnemen door te mailen naar info@bierkoel.nl of telefonisch op werkdagen tussen 09:00 en 16:30.

Bestelling wijzigen of annuleren

Heeft u een product besteld en wil je de bestelling wijzigen of annuleren?

Doe dit wel zo snel mogelijk, want hoe eerder jij erbij bent, hoe groter de kans dat wij dit zonder vertraging kunnen oplossen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Advies en hulp

Bent u opzoek naar een bepaald type onderdeel of wilt u graag meer informatie, maar krijgt u deze niet gevonden? Of weet u niet waar u moet beginnen met uw keuze?

U kunt hiervoor altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder!

Voorraadstatus

Wilt u graag weten of het desbetreffende artikel nog op voorraad is? Dan kunt u contact met ons opnemen voor huidige voorraadstatus en de verwachte levertijd.

Betaalmogelijkheden

Betalen met iDEAL

Met iDEAL betaalt u snel en veilig in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank. Wanneer u uw bestelling snel in huis wilt hebben, is iDEAL de snelste manier voor inwoners uit Nederland en België.

Betalen via bankoverschrijving

U kunt ervoor kiezen om het totaalbedrag via een overschrijving over te maken aan Bierkoel. U dient dan zelfstandig de betaling te voldoen. Wanneer u deze betaalmethode kiest, houdt dan alstublieft rekening met een aantal extra dagen verwerkingstijd. Wanneer uw geld in goede orde is ontvangen, verzenden wij uw order direct. Onze bankgegevens zijn:

  • IBAN: NL67 RABO 0357 4537 43
  • T.a.v. Bierkoel
  • Plaats: Hoogeveen
  • BIC: RABONL2U
Betaling mislukt of geweigerd

Indient uw iDeal betaling niet goed is gegaan, kun je de betaling alsnog voldoen. U kunt contact met ons opnemen voor het aanmaken van een nieuwe betaallink of u kunt handmatig een bankoverschrijving naar ons overmaken.

Maak dan gebruik van onderstaande gegevens of kijk voor meer informatie op onze betaalmethoden pagina.

Betaling per bankoverschrijving

  • IBAN: NL67 RABO 0357 4537 43
  • T.a.v. Bierkoel
  • Plaats: Hoogeveen
  • BIC: RABONL2U

Graag uw factuurnummer vermelden bij uw betaling. Deze vindt u in de bevestiging email die u van ons ontvangen heeft.

Wat zijn de bezorgkosten?

Op Bierkoel.nl kun je je bestelling ook thuis laten bezorgen. Als er sprake is van pakketbezorging, betaal je geen bezorgkosten bij een bestelling van €150,- of meer. Tevens kunt u uw bestelling ook afhalen in onze vestiging in Hoogeveen.

Nederland

 

Bezorgopties webshop Bierkoel Bezorgkosten
Standaard bezorging
via PostNL of GLS
Gratis, vanaf €150,-
€6,95, tot een bestelwaarde van €150,-
Afhalen
In onze vestiging in Hoogeveen
Gratis

België

 

Bezorgopties webshop Bierkoel Bezorgkosten
Standaard bezorging
via PostNL of GLS
Gratis, vanaf €150,-
€12,95, tot een bestelwaarde van €150,-
Leveren jullie ook op de waddeneilanden?

Brief en pakketpost kunnen gewoon worden geleverd op de eilanden. Helaas kunnen wij de grotere pakketten zoals pallets, niet leveren op de waddeneilanden. Wel kunnen wij dit leveren op een ander adres in Nederland. Hiervoor kunt u gerust een afspraak met ons maken.

Ontvang ik ook een Track & Trace code?

Wij hebben niet altijd de mogelijkheid om een track & trace te verzenden. Dit is afhankelijk van het pakket en de koeriersdienst waar wij mee samenwerken. Vaak kunnen wij op de dag van levering een indicatie doorgeven van het aflevertijdstip. Neem hierover gerust contact met ons op.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten

Indien wij het product op voorraad hebben is de reguliere levertijd ongeveer 2 tot 3 werkdagen voor zendingen binnen Nederland. In sommige gevallen kan dit afwijken, afhankelijk van de voorraad en pakketgrootte. Als u zekerheid wilt hebben of een product op tijd geleverd kan worden, dan raden we aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Bierkoel beschikt over een eigen bezorgdienst, maar wij werken ook samen met verschillende koeriersdiensten binnen Nederland. Op dit moment werken wij samen met: PostNL, GLS, Oegema en UPS.

Wordt een bestelling in één keer geleverd?

Sommige artikelen worden rechtstreeks door een externe leverancier bezorgd, omdat de voorraad bij deze leverancier ligt. Als je ook andere artikelen hebt besteld in onze webshop, kunnen deze afzonderlijk van de externe producten worden bezorgd.

Nemen jullie mijn oude apparaten ook mee?

Helaas, wij kunnen uw oude apparaten niet mee retour nemen. Dit komt omdat wij veel werken met externe vervoerders.

Hoe retourneer ik mijn online bestelling?

Product retour sturen

Voor een vlotte en correcte afhandeling van een retour adviseren wij u om onderstaande stappen te volgen:

  1. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@bierkoel.nl
  2. Uw retour is nu aangemeld
  3. U kunt het product nu retour sturen naar ons adres, deze vindt u hieronder.
  4. Wij raden onze klanten aan om het pakket te versturen via PostNL of DPD.
  5. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.

Ons retouradres

Bierkoel
Buitenvaart 1403
+31 (5)528 820106
info@rvsgigant.nl

Wat zijn de retourvoorwaarden

U kunt onze retourvoorwaarden bekijken op de pagina retourbeleid.

Hoe weet ik of jullie mijn retour hebben ontvangen?

Wanneer wij je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je hierover een retourbevestiging per e-mail. Heb je je retourzending afgegeven bij een pakketpunt van PostNL, dan krijg je een Track & Trace code. Bewaar het retourbewijs met de Track &Trace code totdat de terugbetaling verwerkt is.

Privacy- en cookieverklaring

Uw gegevens zijn bij ons in goede handen. Voor meer informatie, bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Om je bestelling te kunnen verwerken hebben wij een aantal persoonlijke gegevens nodig. Maar geen zorgen, jouw gegevens zijn bij ons in goede handen. Voor meer informatie, zie onze privacy- en cookieverklaring.

Niet gevonden wat u zoekt?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Contact